Kolo


Tange i opanke, to su Srbijanke.

2,98


Komentari:

dr

06.03.2005 09:16:54
Aferim Mina,najiskrenije cestitke za "referat". Pricinjava mi iskreno zadovoljstvo(ne u smislu da me dovodi do erekcije,kao kad ti menjas gacice)svi tvoji pametni komentari.pametni i dobronamerni ljudi(i zene naravno)u koje si svrstana kao i Tulum-ba,Sun't basa,SCG(sada kada je prosao sve provere)su vredni svakog postovanja.nisam zaboravio Magistra.njega cu posebno da spomenem kao meni dragu osobu,ali mi smeta kad izrazava toliku mrznju i sto GENERALISE.Znam da cu na sebe navuci veliki gnev politikoistoricara i sta ti znam,ali se usudim reci da su za mene Srbi,Hrvati i Bosanci jedan narod podeljen u tri religije. Ja se vise ne mislim javljati,bar n3 tako cesto,jer je ovo za mene prenaporno.Ja se stvarno investiram ovde,to zamara.nastavite da se lepo druzite.treba reci istinu.svako mora da plati,bas kao sto treba svako da bude nagradjen.sve po zasluzi.za sve mora postojati samo jedan ARSIN (ako se tako kaze merilna jedinica). Sve vas srdacno pozdravljam. Hvala PS. Jedna molba na kraju;postujte i onog koga ne volite.s'malo napora mozemo poboljsati kvalitet zivota sebi prvo pa i okruzenju svom. MAKE LOVE,NOT WAR

mina

06.03.2005 09:19:56
za scg drago mi je da si se javio, bilo je ebeno juce za tebe i moram priznati da ja vjerovatno ne bih imala tako smiren ton nakon napada u valovima. eto i to govori o tebi i moje misljenje se rapidno popravlja. ne, ne mislim da si ravnogorac. ja sam se samo ono raspisala pa nisam znala da stanem. znas tema je pravo ebena i emocije namah prorade. sad znam i da nisi serb jer sam provjerila moje zabiljeske. to je ustvari cro, alias tropic, alias serb i ko zna ko zna koliko jos nadimaka. ja sam jedno vrijeme mislila da si ti cro pa otuda valjda ta veza koja je meni proletila kroz glavu. i po mojim "citanjima" oni nadimci su zaista jedini koje si koristio, recimo sa vjerovatnoscu od 90%. za mene je to dovoljno. nadalje, slazem se stobom o potrebi razlika i suprotstavljanja misljenja, na jedan civilizovan nacin. tu sam s tobom 100 %. osim sto je bilo ponekada i ponesto sto je i mene zabolilo, tvoji komentari su ipak najcesce fer, a bogami uspijevao si da duhovito zaebes lalu ili lazara- nekad i bolje od nas jastrebova ( i jastrebica lazo ako bas insistiras). na kraju jos niko,sem tebe,na ovim stranicama nije izasao da se pravda koje je nick-ove upotrebljavao, sve je to dio ove igre u koju smo se eto svi upustili. dakle nisi morao ni ti. ne vjerujem da ce cak i moji saborci to uraditi. abogami i ja imam problema da uhvatim jos koji od ovih mojih likova sto znaju nekada da podjebavaju na ovim komentarima. fino asikuj s jasminom i od mene neces imati uznemiravanja. a njen je izbor s kim i kakve ce odnose da gradi. upozoriti je i reci da je intern't sam po sebi opasan je jedna stvar, avrijedjanje druga. ja sam protiv vrijedjanja.

mina

06.03.2005 09:24:31
dr hvala na komplimentima bilo je zadovoljstvo imati nekoga ko je unio jedan novi nivo i stil u komuniciranju na ovim stranama. a meni od tog komplimenta evo vec gace za mijenjanja. sad cu ja brzo to zamijeniti pa me eto nazad da vidim sta se pise.

dr

06.03.2005 09:28:59
Aferim Minu,najiskrenije cestitke za "referat". Pricinjava mi iskreno zadovoljstvo(ne u smislu da me dovodi do erekcije,kao kad ti menjas gacice)svi tvoji pametni komentari.pametni i dobro namerni ljudi(i zene naravno)u koje si svrstana kao i Tulum-ba,Sun't basa,SCG(sada kada je prosao sve provere)su vredni svakog postovanja.nisam zaboravio Magistra.njega cu posebno da spomenem kao meni dragu osobu,ali mi smeta izrazava toliku mrznju i sto GENERALISE.Znam da cu na sebe navuci veliki gnev politikoistoricara i sta ti znam,ali se usudim reci da su za mene Srbi,Hrvati i Bosanci jedan narod podeljen u tri religije. Ja se vise ne mislim javljati,bar n tako cesto,jer je ovo za mene prenaporno.Ja se stvarno investiram ovde,to zamara.nastavite da se lepo druzite.treba reci istinu.svako mora da plati,bas kao sto treba svako da bude nagradjen.sve po zasluzi.za se mora postojati samo jedan ARSIN (ako se tako kaze merna jedinica). Sve vas srdacno pozdravljam. Hvala PS. Jedna molba na kraju;postujte i onog koga ne volite.s'malo napora mozemo poboljsati kvalitet zivota sebi prvo pa i okruzenju svom. MAKE LOV,NOT WAR

SCG

06.03.2005 09:33:11
Pozdrav za dr. i Minu. Mina...očekivao sam od tebe drugačiji komentar.Iznenadjuješ me (posle onog našeg prvog prepucavanja na srpkim vicevima). Vidim da sam grešio što se tebe tiče i to mi je drago. Moram sada ići.Budi pozdravljena.

mina

06.03.2005 12:03:11
caki, nemam ja nista protiv toga da ti furas svoj stil borbe za bosnu. medjutim cini mi se da i previse ocekujes kada kazes sta scg radi u vezi haskih optuzenika. moras biti realan. on je u cehi. sta bi ti to htio da on uradi. za moja mjerila vec je dosta uradio sto se slaze da ima samo jedno ime za one koji swu pocinili sta su pocinili,a to je zvjeri. uporedi taj stav i lazinei laline stavove ( i jos ko zna koliko drugih). a iskreno da ti kazem, mislim da mina radi mozda vise za "bosansko pitanje" nego ja i ti ovdje s3ruci po ovim stranama. je li tebi jasno da je ona bila dijete od 12-14 godina kad je rat bjesnio. puno takve bosanske djece sada ovdje u austaraliji jedva da moze da sastavi polurecenicu na bosanskom. a o akcentu tog bosanskog da ti i ne pricam. e pa sada ti uporedi njenu poziciju s tim. radikalizam moze samo da rastjera nase ionako iskasapljene, rasute i iscjepkane ljudske resurse. nema niko pravo da dodjeljuje i oduzima bosnjastvo i sebe stavlja u poziciju vrhovnog presuditelja. negdje ranije sam primjetila da si religiozan. u tom slucaju znas ko jedini moze da sudi o svima nama. nije ni na meni ni na tebi da to pravo prisvajamo. voljela bih znati sta bi to ti mogao uciniti po pitanju npr. organizovanog kriminala, droge, sverca ljudi, itd, itd koji se cine od strane bosnjaka kriminalaca, kad tako olako prozivas nekoga ko takodje sjedi daleko od mjesta zbivanja. da se na kraju razumijemo. i ja nosim to isti ogorcenje koje ti izrazavas. ali pri tome covjek mora da sacuva hladnu glavu inace moze otici u drugu krajnost. ta pitanja koja ti postavljas se mogu postaviti i Tihicu i sda koji poslije silnog pokolja ulaze u koalicije sa sds. sta mislis da malo odletis do njih i isamaras tu "cetnicku kamarilu". ne znam jesi li cuo za jednu od definicija politike a ta je " da je politika umijece moguceg". u prijevodu, dobra politika je ona koja moze proci u odredjenom trenutku a ne ona koja je perfektna. i bolje je centrifugalno djelovati medkju nama bosnjacima, nego centripetalno. nadam se da cemo i dalje uzivati u zajednickim nam akcijama na stvarne "nosioce nazadnih ideja " na ovim stranicama a ne jurisati na vjetrenjace. eto ja se upisah na kraju od zadovoljstva kako sam sve ovo pametno ispisala. jel'de da znam i ja da rem-se.

dr

06.03.2005 12:31:28
Mino duso,nista ti ne resse,nego ti se kecnik pozlatio.Sad sam se setio i ko si.Zelim ti svu srecu u pravednoj borbi za BIH I ZA PRAVDU.

lazar

06.03.2005 13:00:25
Ala se ispod pisalo.... I za one koje me osudjuju: Jesam li ubio coveka? jesam li zeleo neciju smrt? jesam li silovao? jesam li cinio neka zla ovde nekome? jesam li bio u ratu ko cetnik? jesam li Srbin? jesam zato me i nevolite..... ja vas sve volim jer mi nista niste ucinili, i da jeste oprostio bih vam..... Pozdrav za:SCG,DR,Jasminu,Minu,Magistra,Cakija,Suntbasu,Croa,Lalu.....i naravno Maxu Sa verom u Boga za lepsi,tolerantniji zivot....

lazar

06.03.2005 13:57:31
Zaboravih da pozdravim.... Crnog(koji me takodje nevoli,ali je dobar momak)isto vazi i za Hrvatinu(Gorana)i Sasu(Xzibit)...naravno dobro zelim i za U2,Tulumbu,Forsa,Gogu,Krleta,Milicu....i kad sam napisao Mina mislio sam na Zikea kengurasa...xexe... Nadam se da me necete ruziti zbog ovih pozdrava uvredama tipa blesimire,prsotino itd..... Zaista sve vas volim...... ali cu nastaviti da vas vredjam ubuduce...j3bi ga takav sam.... Spremte se spremte cetnici, lalo ovo je za tebe da te motivisem......samo ti nastavi u svom ritmu nedaj se tyrcima(obrezanim kyrcima) pozdrav...

ALBANAC ZAUVIJEK

06.03.2005 16:58:09
OVO JE SRAMOTA KAKO BOSANCI MUSLIMANI NASTAVE SVOJE "PRIJATELJSTVO" SA CETNICIMA.SJETITE SE U TREN STA JE BILO PROSLOG RATA(JOS UVIJEK TRAJE)SJETITE SE SREBRENICE.SJETITE SE UBIJENIH,SILOVANIH,ZAKLANIH MUSLIMANA OD RUKE CETNIKA.SVE BI TO NAPRAVILI OPET SAMO DA MOGU.SJETITE SE NA TREN ...

SCG

06.03.2005 16:58:18
mina....Izgleda da će Bosna dobiti drugog nobelovca ako ovako nastaviš i manju pažnju budeš posvećivala gaćama. caki...da preciziram. Droga dolazi sa Kosova.

Magistar

06.03.2005 17:42:20
Lazar je ujedno i lala sa karpata ! U jednom svom komentaru SCG navodi da je on(Lazar) neki klinac. Pod obadva nika pokazao je da nije klinac. Neko ko je u stanju toliko vrijedjati na nacionalnoj i vjerskoj osnovi i pri tom koristiti barem 15 razlicitih kompjutora sa kojih tipka i salje poruke kako bi mu se teze uslo u trag......nemoze biti klinac nego prvoklasan prefrgant i kriminalac, neko oko koga ce se i Interpol pomuciti prije nego mu znadnu ime i prezime. Kako bi Balasevic rekao: "...cak i oni slicni njemu, kada razmisle o svemu, kazu da je bio cudna sorta..." Cini se da SCG i Lazar rade(pisu) u tandemu, pa po potrebi uskacu cas jedan cas drugi sa razlicitim nikovima i komentarima braneci jedan drugoga ako zatreba. Ako samo izdvojimo i pratimo nik SCG, taj nik nije puno vrijedjao Bosnu, Bosance i Bosnjak3 (vise onako malo 'sa strane'), dodamo li sve druge nikove koje pomenuti koristi slika je malo drugacija. Ni tad ne vrijedja puno osim za nekog ko zna citati 'izmedju redova'. U svom proslom komentaru naglasio sam da neke recenice ne pisem nikom licno i neka se svak prepozna gdje mu je i u kojoj ladici mjesto. Ti si se SCG prepoznao (sam kazes) mojim neprijateljem. Vec i ta recenica meni govori puno. Ili, pitas minu zar bi bilo drugacije spram tvog nika da si uzeo neko srpsko ime !! Eto ga, PREDRASUDA ! Je li ti poznat nik Dunja ? Srpkinja koju niko od Bosnjaka nije mrzio, naprotiv. Mrzili su ju Srbi, Bosnjaci ne, nego su ju postovali. Javljala se sa Kalemegdana (bar je tako tvrdila), ali gle cuda - ni zbog mjesta javljanja Bosnjaci ju nisu mrzili i opet ono NAPROTIV. Mozda ili cak vjerovatno ti SCG nisi cetnik, niti zlocinac. Nisam ti nikad to ni rekao. Cinjenica da neko od Srba nije cetnik ne svrstava ga ODMAH u postene i cestite ljude. Opet moram naglasiti da ta recenica nije upucena nikom pa ni tebi licno i nemoj to pogresno protumaciti. Postenje ili kako mi u Bosni kazemo komad obraza je nesto sto se godinama gradi i njeguje, a gubi se lahko. Dovoljno si mlad - imas priliku postati i jedno i drugo !

SCG

06.03.2005 17:52:37
caki...pa čoveče nežive oni od mene valjda! Jel im ja šaljem moju zaradu ili pampers pelene??? Prekini već sa tim. Ovo prvo si u pravu. Radio sam pola godine na rekonstrukciji jedne fabrike R.S...svašta sam video. Korupcija u SCG je ista kao i pre, i ništa se nije promenilo da se suzbije kriminal. Ali Kosovo je leglo prebacivanja droge po celoj Europi.

SCG

06.03.2005 18:04:28
magistre...sam sam se svrstao i ti to sada poštuješ, jel tako:). Nemoj tako puno razmišljati o tim nickovima jer ćeš postati paranoičan. Ja sam za nickove iskreno rekao. A ti i dalje konstruiši. Ja tandem sa Lazom? Svašta. Evo ako lazi nemožeš ući u trag meni možeš sigurno, ako to znaš uraditi.Neglumim ja poštenje pred tobom Magistre, samo pišem kako mislim. Nije mi jasno što si toliko zapeo da me analiziraš? Hoćeš da mi dokažeš šta? "Jazavac pred sudom"

SCG

06.03.2005 18:37:32
I još nešto Magistre. Takodje važi i za Bosance taj isti tvoj zaključak.

.

06.03.2005 21:05:42
pogodite ko je magistar,ko je pisao Lazi da ga stavlja u trecu ladicu,jebaji ga pazi odaju te fore!

jasmina

06.03.2005 22:37:12
caki kome se ti hvalis sto si bio u ratu!! i ja sam bila i moji su branili Bosnu ist0 kao sto bi je sada ponovo branili. ja nisam ostala do 95, ne zato sto nisam htijela, nego sto sam vec ranije platila za taj rat, i to dobro, tako da nisam imala druge sanse nego da idem iz Bosne. i mogu da ti kazem da je to bilo jako bolno za mene sto sam morala napustiti domovinu. a u pravu si, na takve bosance kao tebe se stvarno pos3rem i bas me je briga sta mislis o meni, svi znaju da sam bosanka a pogotova ja znam da jesam. i to sto se druzim sa nekim srbima, koji sigurno nisu bacali granate na mene, ne znaci da nisam bosanka. a meni si bas ti nasao da govoris da nisam bosanka, kad volis tu tvoju bosnu i kad si mi ti eto pravi bosanac sto ne ostade u bosni poslije rata!!!

jasmina

06.03.2005 23:01:10
mina, duso moja :) vidim da me branis po ovim komentarima.. bila sam danas na dobrinji i cak na onom mosticu u dobrinji 3 :) gledala si znaci sve slike, e bas mi je drago :) evo jasminica planira da dodje u Bosnu na duzi period... sta ti velis? mozda onda postanem prava bosanka, ha ha. puno te pozdravljam.

mina

06.03.2005 23:30:34
ciao zlato moje :) gledala mina slike i probala da te nadje i na jos kojoj osim te na kojoj si u prvom planu, ali ne otkrih ni jednu. nego mina ti je nesto hasta, pa necu biti tako aktivna. vise cu da povremeno bacim pogled sta se desava ovdje. a vidim da si me izgleda i poslusala za visenje na ovim komentarima, pa si vise bila u realnom zivotu. bogami ti momci sarajevski imaju oko cega i da se potrude. nadam se da ce neki i da ti mozak zaludi. nema nista ljepsr od te faze u zivotu, ma kako da je blesava. a tebi tvoja mina salje pusu i da se sto bolje odmoris i provedes. drugom prilikom cemo malo vise o dobrinji. mina jos tamo ima svoj stan, u onoj zgradi do mostica. pozdrav za cakija i magistra.

lazar

07.03.2005 09:43:41
Nisam ja nikakav lala...bas si paranoican magistre....pitam se zasto ovde niko nepise svoja imena....sve neki glupi nikovi...bas bi bilo veselo; halid,camil,melvudin,sulejman....ako se ponosite svojom verom i nacijom sto se nepodpisujete vlastitim imenima?.....a meni nalazite da sam prefrigant....i magistre zar se nismo dogovorili da smo ortaci?...xexe..

Poslao/Poslala